مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 18:152020-02-18ورزشي

احداث پل ها و پارک ها و زیرگذرها میثاق عمل گرایی با مردم است


شهردار سابق شیراز با بیان اینکه رویکردش در پیگیری و اجرای امور برنامه محوری است، گفت: آدم های شجاع، جسور و با جرأت برنامه محور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا پاک فطرت چهارشنبه در جمع خبرنگاران برنامه محوری را مهمترین وظیفه یک مدیر توانمند و نماینده کارا دانست و افزود: نماینده ای که برنامه محور نباشد، هیچ هنری ندارد زیرا در سایه بی برنامگی به فردی ترسو و کم جرأت تبدیل می شود.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان تأکید کرد: یک نماینده خوب، با درایت، برنامه و هوشمندانه حر کت می کند.

علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه برای حل یک مشکل و ارائه راه حل و بهبود شرایط، قبل از ارائه برنامه باید ببینیم در کجای کار قرار داریم، به داشته ها، ظرفیت ها، استعدادها و پتانسیل های استان به ویژه کلانشهر شیراز در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز شیراز با دارا بودن 42 درصد جمعیت استان از کمترین سرانه ورزشی در بین شهرستان های استان برخوردار است و بخشی از این سرانه هم ناشی از عملکرد شهرداری در دوره 7 ساله پیشین از طریق احداث سالن ها و زمین های ورزشی است.

وی همچنین کمترین سرانه اعتبارات، محروم ترین روستاها و میزان برخورداری صنعتی در بین کلانشهرها را مربوط به شیراز عنوان کرد و اظهار داشت ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پل ها و پارک ها و زیرگذرها میثاق عمل گرایی با مردم است

احداث پل ها و پارک ها و زیرگذرها میثاق عمل گرایی با مردم است