مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:502020-02-18بين الملل

ترکیه نیروهای بیشتری به ادلب می فرستد


سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز، سه شنبه اظهار کرد، با این که آنکارا به مذاکره با مسکو درباره وضعیت سوریه ادامه می دهد، نیروهای بیشتری را به ادلب خواهد فرستاد و حملات نیروهای دولتی سوریه را تلافی خواهد کرد.

- سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز، سه شنبه اظهار کرد، با این که آنکارا به مذاکره با مسکو درباره وضعیت سوریه ادامه می دهد، نیروهای بیشتری را به ادلب خواهد فرستاد و حملات نیروهای دولتی سوریه را تلافی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در آنکارا به خبرنگاران گفت: ما به اعزام نیرو و تقویت سربازان در ادلب ادامه خواهیم داد تا از امنیت این منطقه و غیرنظامیان آن مطمئن شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، این در حالی است که امروز دومین نشست هیئت های ترکیه و روسیه در مسکو پیرامون آخرین تحولات ادلب بدون اعلام نتایج پایان یافت.

وزارت امور خارجه روسیه پس از این نشست اظهار کرد، دوطرف بر تعهد به توافقات موجود درباره ادلب که به دنبال کاهش تنش ها در این منطقه است، تاکید کردند.

عمر چلیک، سخنگوی حزب حاکم ترکیه نیز به خبرنگاران گفت، ترکیه به هیئت مسکو گفته است که نیروهای سوری باید برای جلوگیری از فاجعه ای انسانی به پشت خط پست های نظارتی ترکیه در ادلب عقب نشینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه نیروهای بیشتری به ادلب می فرستد

ترکیه نیروهای بیشتری به ادلب می فرستد