مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 17:062020-02-18سياسي

میزان مشارکت اردبیلی ها در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهروز ندایی ظهر سه شنبه در دیدار با عوامل اجرایی ستاد حوزه های انتخابیه انتخابات مجلس اردبیل عنوان کرد: با بررسی آمار گذشته مشخص می شود که اهالی استان اردبیل همواره مشارکت مطلوبی را از خود در انتخابات مختلف به نمایش گذاشته و با احساس مسئولیت در پای صندوق های رأی حاضر شده اند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت در اردبیل همواره از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: تمهیداتی اندیشیده شده تا تمامی مراحل رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس در اردبیل به غیر از شمارش آرا به صورت الکترونیکی برگزار شود.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل یادآور شد: تعداد دقیق افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات و همچنین میزان رأی اولی ها در اردبیل، 2 روز قبل از آغاز انتخابات مشخص شده و اعلام خواهد شد.

ندایی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو 20 هزار نفر به عنوان ناظر و بازرس در روند انتخابات فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: یک هزار و 295 صندوق رأی در شعبات ثابت و سیار حوزه های انتخابیه استان اردبیل پیش بینی شده است.

وی افزود: با هدف اطمینان از سلامت روند رأی گیری، نامزدهای انتخاباتی مجلس می توانند در زمان برگزاری انتخابات نمایندگان خود را در شعبات رأی مستقر نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مشارکت اردبیلی ها در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر است

میزان مشارکت اردبیلی ها در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر است