مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:402020-02-18ورزشي

تهدید کاندیدای حذف شده انتخابات فوتبال به افشاگری


رضا جلالی کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال که در مرحله ارائه مدارک نتوانست ده امضای مجمع برای رقابت کسب کند و مجبور به خروج از فرایند انتخابات فوتبال شد اعلام کرد که بزودی درباره فساد در فوتبال افشاگری خواهد کرد.

- رضا جلالی کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال که در مرحله ارائه مدارک نتوانست ده امضای مجمع برای رقابت کسب کند و مجبور به خروج از فرایند انتخابات فوتبال شد اعلام کرد که بزودی درباره فساد در فوتبال افشاگری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جلالی کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال که نتوانست در فرآیند انتخابات حضور داشته باشد طی یک بیانیه اعلام کرد که به زودی در خصوص فساد در فوتبال افشاگری می کند.

متن بیانیه او که در اختیار ایسنا قرار گرفته به شرح زیر است: قابل توجه ملت بزرگ ایران، آیا می دانید قرارداد ویلموتس 7.

875.

000 یورو معادل 160.

000.

000.

000 میلیارد تومان است؟ پاسخگو کیست؟ مردم عزیز کشور ایران اسلامی، دست اندرکاران فدراسیون فوتبال، روسای هیئت فوتبال، مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر و لیگ آزادگان و اعضای محترم مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال سلام علیکم در زمینه توسعه و بالندگی فوتبال، ایجاد بسترهای پایدار اقتصادی ، برنامه محور بودن فدراسیون در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، جلوگیری از حقارت فوتبال ایران در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید کاندیدای حذف شده انتخابات فوتبال به افشاگری

تهدید کاندیدای حذف شده انتخابات فوتبال به افشاگری