مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:252020-02-18اقتصادي

پرداخت 2100 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان مرکزی


دو هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 و رونق تولید امسال به واحدهای تولیدی استان مرکزی پرداخت شد.

- ایسنا/مرکزی استانداری مرکزی گفت: دو هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 و رونق تولید امسال به واحدهای تولیدی استان مرکزی پرداخت شد.

سید علی آقازاده سه شنبه بیست و نهم بهمن ماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی مشترک با کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: این میزان تسهیلات از ابتدای سال جاری به دو هزار و 140 واحد تولیدی در استان پرداخت شده است.

وی افزود: استان مرکزی به لحاظ پرداخت تسهیلات در بخش رونق تولید و در بخش بند الف تبصره 18 قانون بودجه در سال جاری رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در سال آینده بهره برداری از 26 طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار دو هزار و 300 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی هدفگذاری شده که سه هزار و 300 اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را در استان ایجاد خواهد کرد.

آقازاده بیان کرد: سرمایه گذاری ارزی استان مرکزی در سال آینده حدود 500 میلیون دلار برآورد شده که در این راستا همکاری بانک های مختلف استان به جز تعداد اندکی، قابل قبول ارزیابی می شود.

وی خاطرنشان کرد: میلیاردها ریال طرح های زیرساختی از قبیل راه، برق، آب و گازرسانی نیز با اعتبارات ملی و استانی در استان اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2100 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان مرکزی

پرداخت 2100 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان مرکزی