مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:552020-02-18اقتصادي

استاندار خراسان شمالی: دفاتر بازاریابی برون مرزی ایجاد شود


محمدعلی شجاعی روز سه شنبه در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرانی، صنایع و معادن، کشاورزی استان اظهار داشت: باید فروشگاه های دائمی به منظور معرفی و فروش کالاها و محصولات این استان در بازارهای هدف صادراتی در برخی کشورها راه اندازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر احصای اموری که در اداره ها و دستگاه های دولتی برای ارائه به بخش خصوصی وجود دارد تاکید کرد و گفت:باید مدیریت دستگاه های اجرایی کوچک و محدود شود.

وی افزود: همچنین بخش خصوصی مسائل و مشکلاتی که در زمینه تولید دارد به صورت مصداقی شناسایی کند، مشکلاتی که در ارتباط با اداره ها است سریع برطرف شود.

شجاعی با بیان اینکه نقش اتاق بازرگانی به عنوان مشاور دستگاه های اجرایی است، افزود: هم اکنون سرمایه گذاران به نوعی به پیکره دولت متصل شده اند به این دلیل با مشکلاتی که برای دولت ایجاد می شود آنان نیز تحت تاثیر قرار می گیرند.

وی افزود: بخش خصوصی باید تلاش کند تا با مدیریت در به هم ریختگی هایی که برای کشور در تحریم ها ایجاد می شود دچار مشکلات اساسی نشوند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی از ایجاد دو دفتر بازاریابی کالاها و خدمات استان در ترکیه و قزاقستان خبر داد و گفت: این دفتر با هدف توسعه تجارت استان ایجاد شده است و به صورت مستقیم با اتاق در ارتباط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: دفاتر بازاریابی برون مرزی ایجاد شود

استاندار خراسان شمالی: دفاتر بازاریابی برون مرزی ایجاد شود