مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:452020-02-18سياسي

مردم نقش آفرینان اصلی انتخابات هستند


مجید خورشیدی روز سه شنبه در همایش عملیات ویژه رسانه ای و انتخاباتی در جمع مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: مردم باید کمر همت ببندند و با حضور آگاهانه و پرشور توطئه دشمنان که منتظر خلوتی و خالی بودن شعبه های رای گیری هستند را خنثی کنند.

وی با تاکید براینکه انتخابات باعث همبستگی اجتماعی می شود ادامه داد: حفظ آرامش پس از برگزاری انتخابات بسیار مهم و تاثیرگذار است چرا که بسیاری از آسیب ها نتیجه اتفاق های پس از انتخابات بوده است.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: تلاش کنیم با حضور پرشور مردم در انتخابات مجلسی قوی و تاثیرگذار داشته باشیم چرا نتیجه مجلس قوی دولت قوی خواهد بود.

وی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و در نهایت بی طرفی مجریان و ناظران به کار گرفته شده اما مردم به عنوان بالاترین ناظران بر کار ما نظارت و تخلف ها را گزارش کنند.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر از نامزدها و هواداران خواست فضای منسجمی که در استان بوشهر حاکم است را با رعایت اخلاق انتخاباتی حفظ کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: از چهار ماه قبل فعالیت های انتخاباتی در این مرکز در پنج مرحله شامل تبیینی، تشریحی و تبلیغی، فراخوان، روز برگزاری انتخابات و آرامش زایی پس از انتخابات برنامه ریزی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نقش آفرینان اصلی انتخابات هستند

مردم نقش آفرینان اصلی انتخابات هستند