مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:352020-02-18سياسي

رییس جمهور: سند اهداف دوره های تحصیلی آموزشی و پرورشی بسیار مهم و ارزشمند است


رییس جمهور سند اهداف دوره های تحصیلی آموزشی و پرورشی را گامی ارزشمند و مهم در مسیر نیل به سند بالادستی نظام تحول آموزشی دانست و گفت: به طور قطع با اجرای این سند به اهداف بزرگ نظام در تربیت و آموزش فرزندان و دانش آموزان این سرزمین نزدیک تر خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از ارائه گزارش وزیر آموزش و پرورش درمورد روند اجرای سند اهداف دوره های تحصیلی آموزشی و پرورشی و تحول بنیادین در آموزش و پرورش، با بیان اینکه جای این سند در نظام آموزش و پرورش کشور خالی بود، اظهار داشت: بی تردید با تصویب آن، این خلاء جبران خواهد شد.

رییس جمهور گفت: مهم ترین گام وزارت آموزش و پرورش بعد از تصویب این سند، طراحی متون آموزشی متناسب با آن و آموزش معلمان براساس اهداف تحصیلی تعیین شده در این سند و سپس تعیین شیوه تدریس است تا به این ترتیب اهداف مندرج در آن محقق شود.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: باید در نظر داشته باشیم که اهداف تحصیلی مندرج در این سند با بکارگیری شیوه های نوین تدریسی و آموزشی موجب شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان کشور شود و از این نظر بکارگیری معلمان متخصص در رشته های گوناگون برای تدریس دروس تخصصی و مشارکت دادن دانش آموزان در روند یادگیری علوم بسیاری ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: سند اهداف دوره های تحصیلی آموزشی و پرورشی بسیار مهم و ارزشمند است

رییس جمهور: سند اهداف دوره های تحصیلی آموزشی و پرورشی بسیار مهم و ارزشمند است