مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-18اجتماعي

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در البرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سعید جوانشیر ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 40 هزار نفر در استان البرز برای شرکت در آزمون وسع ثبت نام کرده اند که از این تعداد برای 26 هزار نفر پیامک ارسال شده و وضعیت ثبت نامی آنها مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای 9 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در آزمون وسع دفترچه صادر شده است، گفت: از این تعداد 8 هزار و 100 نفر جزو دهک هایی هستند که به صورت رایگان دفترچه برای آنها صادر می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز در خصوص استقرار سازمان الکترونیک در این مجموعه گفت: این مهم در سال جاری جز وظایف ما بوده است و دو شهرستان نظرآباد و هشتگرد به صورت پایلوت وارد این سیستم شده و دارای نسخه نویسی الکترونیک هستند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 11 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان البرز دارای طرح استحقاق سنجی الکترونیک است، افزود: در این قالب و بدون نیاز به دفترچه تنها با ورود کد ملی بیمار به سامانه آن فرد پذیرش شده و خدمات درمانی به آنها انجام می شود، در این طرح کشوری البرز به صورت پایلوت اجرای آن را دنبال کرده است و برای آن در سطح بیمارستان های خصوصی البرز به صورت پایلوت کشوری در حال رایزنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در البرز

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در البرز