مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-18اقتصادي

دفاتر استانی کارگزاران منطقه ای فن بازار افزایش می یابد


میلاد صدرخانلو روز دوشنبه در آیین گشایش فن بازار منطقه ای خراسان شمالی بدون اشاره به شمار دفاتر استانی در کشور گفت: کارگزاران دفاتر این شبکه در استان ها یکی از مولفه های مهم در امر صادرات هستند.

وی اظهار داشت: خراسان شمالی به لحاظ موفقیت فن بازار رصد شده است و بررسی های ما این نوید را می دهد که در سال های آینده خراسان شمالی در زمره برگزیدگان حوزه فن بازار انتخاب شود.

وی یکی از اهداف شبکه های سراسری فن بازار را هم رسانی عرضه و تقاضا و کمک به تامین نیازهای اساسی در این حوزه و جذب سرمایه و تامین مجوزهای لازم برای فعالیت های کارگزاران بیان کرد و گفت: با توجه به این اقدامات انتظار داریم این استان با توجه ظرفیت خوبی که دارد نتایج قابل قبولی به دست آورد و به شبکه فن بازار کشور هم کمک کند.

صدرخانلو اجرای امور فن بازار را بدون کمک بخش خصوصی ممکن ندانست و گفت: سعی ما بر این است که زیر ساخت های لازم را فراهم کنیم تا از ماهیت بخش خصوصی و ورود آن ها به بازار فن آوری استفاده شود.

رییس شبکه فن بازار کشور اظهار داشت: اتصال استان به شبکه فن بازار یعنی اتصال به کشور و هم چنین صادرات فن آوری از اهداف و ظرفیت های بالقوه ای است که امکان آن با همکاری کشورهای مانند ترکیه، بنگلادش، اندونزی، نیجریه فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر استانی کارگزاران منطقه ای فن بازار افزایش می یابد

دفاتر استانی کارگزاران منطقه ای فن بازار افزایش می یابد