مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 12:162020-02-18سياسي

خون سردار سلیمانی آتشی که استکبار با اغتشاشات افروخته بود را فرونشاند


فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: با شهادت سردار سلیمانی درک کردیم که وقتی می گویند درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری می شود یعنی چه؟ شهادت او آتشی که استکبار با اغتشاشات در کشور راه اندازی کرده بود را فرونشاند و درخت انقلاب با خونش آبیاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد هاشمی پور شامگاه دوشنبه در مراسم اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمریکا که نمی توانست این موضوع را تحمل کند انواع تهدیدها را علیه ایران اسلامی آغاز کرد؛ توطئه های مختلف، جنگ تحمیلی و هم اکنون نیز مشاهده می کنیم که دست از این شرارت ها بر نمی دارد.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) ادامه داد: اما امروز می بینیم که با همراهی مردم و رهبری امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تمام این اقدامات با شکست مواجه شده است، دشمن شخصیت های بزرگی را در ایران ترور کرد که هر کدام از این عزیزان یک انسان معتقد و کاربلد بودند.

وی افزود: او در سوریه و عراق مقتدای نیروهای مردمی بود، در همه حال حدود الهی را رعایت می کرد و نماد مقامت و جبهه مقاومت بود، با شهادتش درک کردیم که وقتی می گویند درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری می شود یعنی چه؟ شهادت او آتشی که استکبار با اغتشاشات در کشور راه اندازی کرده بود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون سردار سلیمانی آتشی که استکبار با اغتشاشات افروخته بود را فرونشاند

خون سردار سلیمانی آتشی که استکبار با اغتشاشات افروخته بود را فرونشاند