مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 12:162020-02-18اجتماعي

فراخوان برای انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران!


معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برای انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش این نهاد اقدام به انتشار فراخوان کرده است! - معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برای انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش این نهاد اقدام به انتشار فراخوان کرده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سازمان ورزش شهرداری تهران که نزدیک به یک سال است با سرپرست اداره می شود، در آستانه تغییرات جدید قرار گرفته است.

در حالی که مجید رباطی از 11 ماه پیش به عنوان سرپرست این سازمان فعالیت کرده است، امروز سه شنبه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اقدام به انتشار فراخوان انتخاب مدیرعامل کرد.

در این فراخوان آمده است: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نظر دارد از بین مدیران رسمی یا قراردادی شهرداری تهران که سابقه مدیریت مرتبط با حوزه ورزش دارند، نسبت به انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش، با شرایط ذیل اقدام کند: 1ــ دارا بودن صلاحیت های عمومی و اختصاصی مطابق تعریف و مفاد دستورالعمل جامع انتصاب مدیران شهرداری تهران 2ــ حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های مرتبط با وظایف و ماموریت های سازمان ورزش 3ــ دارای حداقل پنج سال سابقه مدیریتی و اجرایی مرتبط 4ــ دارای حداقل یکسال سابقه مدیریت در پست های مراتب 15 و بالاتر در شهرداری تهران انتظار میرود داوطلبان نسبت به عملکرد سازمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برای انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران!

فراخوان برای انتخاب مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران!