مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-18سياسي

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات در دانشگاه مفید قم برگزار شد


دبیر کانون دانشجویی صراط دانشگاه مفید قم از برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات در جهت بیان دغدغه ها و مطالبات و خواسته های دانشجویی و اهمیت برگزاری انتخابات خبر داد.

- ایسنا/قم دبیر کانون دانشجویی صراط دانشگاه مفید قم از برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات در جهت بیان دغدغه ها و مطالبات و خواسته های دانشجویی و اهمیت برگزاری انتخابات خبر داد.

علی رضا روانان امروز در حاشیه برگزاری تریبون آزاد انتخاباتی دانشجویی در دانشگاه مفید قم در گفتگو با ایسنا عنوان کرد: تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات در جهت بیان دغدغه ها و مطالبات و خواسته های دانشجویی و اهمیت برگزاری انتخابات از سوی کانون دانشجویی صراط دانشگاه مفید برگزار شد.

دبیر کانون دانشجویی صراط دانشگاه مفید قم افزود: این کانون متشکل از دانشجویانی است که دغدغه انقلاب و معیشت مردم را دارند و در فضا و حوزه دانشجویی فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: کانون دانشجویی صراط سالهای متمادی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی فعالیت دارد و با توجه به اینکه در آستانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستیم این تریبون دانشجویی آزاد دانشجویی را در جهت پرداختن به مسائل انتخابات برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات در دانشگاه مفید قم برگزار شد

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات در دانشگاه مفید قم برگزار شد