مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-18حوادث

1 کشته و 3 مصدوم در یکی از کارخانجات زرندیه


سرپرست مرکز فوریت های پزشکی و اورژاس ساوه گفت : بر اثر ریزش آوار دپو محصولات یکی از کارخانجات تولید پودر سنگ در شهرستان زرندیه 4 نفر کشته و مصدوم شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه  احمدعلی امینی  اظهار کرد: دقایقی پیش خبری مبنی بر ریزش آوار دپو محصولات یکی از کارخانجات تولید پودر سنگ در شهرستان زرندیه به مرکز پیام اورژانس 115 شهرستان زرندیه اطلاع رسانی گردید.

وی افزود : فرد تماس گیرنده با اورژانس مدعی شد که بر اثر ریزش دپو سنگهای رودخانه ای که برای تولید پودر سنگ انبار شده بود 4 نفر از همکارانش در زیر خروارها سنگ مدفون شده اند.

سرپرست اورژانس ساوه تصریح کرد : بلافاصله بعد از این اتفاق دو کد عملیاتی از پایگاههای اورژانس 115 شهرهای مامونیه و زاویه به محل اعزام شدند و هماهنگی لازم با آتش نشانی و هلال احمر شهر مامونیه توسط واحد دیسپچ اورژانس 115 زرندیه جهت امداد و نجات انجام گرفت.

امینی افزود : پس از تحویل مصدومین به تکنسینهای اورژانس 115 متاسفانه یک نفر از مصدومین بعلت شدت جراحات وارده جان خودش را از دست داد و دو مصدوم دیگر در محل درمان شدند و چهارمین مصدوم نیز پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی امام رضا (ع) زرندیه انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1 کشته و 3 مصدوم در یکی از کارخانجات زرندیه

1 کشته و 3 مصدوم در یکی از کارخانجات زرندیه