مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-18اجتماعي

انتخابات خراسان شمالی برفی و بارانی خواهد بود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز وزش باد شدید و بارش باران و برف از روز پنجشنبه در استان، گفت: برای اوایل همان شب نیز بارش باران و در پاره ای نقاط رگبار باران شهرستان های اسفراین، فاروج و بخش هایی از شیروان را فراگرفته و برای اوایل صبح جمعه نیز در پاره ای نقاط رگبار باران و در ادامه بارش برف تا جمعه شب و در ارتفاعات کولاک برف و مه پیش بینی می شود.

هادی شیرازی افزود: بر اساس پیش بینی صورت گرفته حداکثر ارتفاع برف در ارتفاعات بین 20 تا 30 سانتی متر و در سایر نقاط حداکثر تا 10 سانتی متر و حداکثر بارندگی نیز 20 تا 30 میلی متر خواهد بود.

وی همچنین پیش بینی وزش باد لحظه ای بسیار شدید در جنوب شرق، جنوب و بخش هایی از شمال غرب استان به صورت باد بسیار شدید را با شتاب 10 تا 15 متر بر ثانیه و باد لحظه ای تا 20 متر بر ثانیه مورد انتظار دانست.

شیرازی یادآور شد: این در حالی است که کاهش 6 تا 8 درجه ای دمای هوا طی روز جمعه تا صبح شنبه، به ویژه در ساعات گرم روز در بیشتر نقاط استان به ویژه نیمه جنوبی استان را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا لغزندگی معابر و جاده ها، کاهش دید و کولاک برف در ارتفاعات، اختلال تردد در معابر شهری و جاده های مواصلاتی به ویژه در گردنه ها و جاده های کوهست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات خراسان شمالی برفی و بارانی خواهد بود

انتخابات خراسان شمالی برفی و بارانی خواهد بود