مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:262020-02-18سياسي

مراقب کلاهبرداری سودجویان با ترفند ایجاد اپلیکیشن های مخرب انتخاباتی باشید


رییس مرکز امداد و فوریت های سایبری پلیس فتا ناجا گفت: بسیاری از کلاهبرداران با ترفند ایجاد اپلیکیشن های مخرب انتخاباتی دست به سودجویی از کاربران می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد جمالی رییس مرکز امداد و فوریت های سایبری پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: این روزها با شروع تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در کشور، بسیاری از افراد با بهره گیری از روش های نوین تبلیغات دست به انتشار اپلیکیشن های موبایل پایه برای آشنایی با کاندید موردنظر خود می کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از کلاهبرداران و سودجویان فرصت را غنیمت دانسته و با ترفند ایجاد اپلیکیشن های مختلف در پوشش تبلیغ و ارسال آن در شبکه های اجتماعی گوناگون و تحریک افراد به دانلود و نصب آنها، دست به سودجویی از کاربران می زنند.

رییس مرکز امداد و فوریت های سایبری پلیس فتا ناجا افزود: در بررسی صورت گرفته روی بسیاری از اپلیکیشن های مذکور متأسفانه در همین چند روز شاهد انتشار اپلیکیشن های مختلفی بوده ایم که در بررسی اجمالی دارای آسیب پذیری های متعدد بوده اند.

سرهنگ جمالی با اشاره به افزایش حجم تبلیغات در روزهای آتی و علاقمندی کاربران به استفاده از اپلیکیشن های موبایل پایه، توصیه کرد: کاربران اپلیکیشن های تبلیغاتی را از منابع رسمی انتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب کلاهبرداری سودجویان با ترفند ایجاد اپلیکیشن های مخرب انتخاباتی باشید

مراقب کلاهبرداری سودجویان با ترفند ایجاد اپلیکیشن های مخرب انتخاباتی باشید