مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:262020-02-18اقتصادي

تعریض باند جنوبی محور ایوانکی-گرمسار 50 درصد پیشرفت دارد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از پیشرفت 50 درصدی تعریض باند جنوبی محور ایوانکی-گرمسار خبر داد و گفت: این عملیات بااعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان منصور کیایی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان ضمن بیان اینکه عملیات تعریض باند جنوبی محور ایوانکی – گرمسار به طول هشت و نیم کیلومتر شامل پخش و تراکم مصالح اساس به ضخامت 15 سانتی متر آغازشده است، ابراز داشت: این طرح هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ضمن بیان اینکه عملیات تعریض محور شامل انجام عملیات خاکی، تعریض 11 دهانه پل و پخش آسفالت می شود، افزود: این اقدامات بااعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان ضمن بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز یکی از مواردی است که به کاهش تلفات کمک می کند، ابراز داشت: درواقع هدف از تعریض محور نیز افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای در حوزه استان است.

منصور کیایی اضافه کرد: مجموعه عوامل راهداری با همفکری و همدلی می کوشد تا با انجام خدمات مطلوب تر راهداری به ارتقای امنیت عبور و مرور در سطح جاده های مواصلاتی کمک کند که امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض باند جنوبی محور ایوانکی-گرمسار 50 درصد پیشرفت دارد

تعریض باند جنوبی محور ایوانکی-گرمسار 50 درصد پیشرفت دارد