مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:562020-02-18اقتصادي

توسعه صنعت نفت منجر به رشد خوزستان می شود


قراردادهای جدید صنعت نفت در خوزستان، سبب رشد صنعت نفت می شوند و در استان نیز رشد و توسعه پایدار به همراه خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در آیین امضای قرارداد واحد فرآورش پیش ساخته در میدان نفتی مشترک آزادگان جنوبی اظهار کرد: طی دو روز اخی و با حضور وزیر نفت، شاهد اقدام های راهبردی در توسعه صنعت نفت در استان خوزستان بوده ایم.

وی با اعلام اینکه وزیر نفت در بازدید از کارخانه فولاد اکسین خوزستان از فعالیت های انجام شده راضی بود، گفت: با تدابیر انجام شده برای تولید تختال، ورق و لوله های موردنیاز طرح ملی و راهبردی انتقال نفت خام از گوره به جاسک، نه تنها از وابستگی به کشورهای خارجی برای ساخت این لوله ها خلاصی یافته ایم، بلکه این موضوع بر پیشبرد صنعت نفت و صنایع استان خوزستان نیز اثر مطلوبی داشته است.

استاندار خوزستان با اشاره به رونمایی از دکل حفاری 72 فتح با حضور وزیر نفت افزود: امروز در رونمایی از این دکل حفاری و در بازدید از مته های حفاری، شاهد ارتقای چشمگیر دانش فنی کشور بودیم.

شریعتی تاکید کرد: مسیر تلاش برای ساخت تجهیزات مورد نیاز برای صنایع خصوصاً تجهیزات با دانش فنی بالا در داخل کشور بسیار ارزشمند است و استان خوزستان خوشبختانه در این مسیر پیشرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعت نفت منجر به رشد خوزستان می شود

توسعه صنعت نفت منجر به رشد خوزستان می شود