مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-18سياسي

دستور امحای اقلام تبلیغاتی داوطلب فاقد مدرک دکترای در جیرفت


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: به هییت نظارت، هییت اجرایی و مسئول ستاد یکی از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامه امحای اقلام تبلیغاتی که مدرک عنوان شده علمی را ارایه نکرده، - ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: به هییت نظارت، هییت اجرایی و مسئول ستاد یکی از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامه امحای اقلام تبلیغاتی که مدرک عنوان شده علمی را ارایه نکرده، داده شده است.

حسین سلامی در پاسخ به چرایی تعلل در برخورد با جرائم انتخاباتی که مصداق آن بر اساس اظهارات هییت اجرایی و نظارت عدم ارایه مدرک مطابق با عنوان علمی استفاده شده در اقلام تبلیغاتی یکی از داوطلبین است،به ایسنا گفت: برای جرم در قانون مجازات خاص آن تعریف شده است و دستگاه قضایی مرجع رسیدگی کننده به جرائم است.

وی افزود:با توجه به اینکه مورد ذکر شده یک تخلف است لذا ضمن تماس با مسئول ستاد انتخاباتی داوطلب آز انها خواسته شده اقلام تبلیغاتی را که مدرک بکار برده شده را ارایه نداده اند، امحا کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از ارسال نامه به هییت نظارت استان کرمان و هییت اجرایی شهرستان جیرفت جهت امحای اقلام تبلیغاتی فاقد مدرک علمی دکترای خبر داد و اظهار کرد: از مسئول ستاد داوطلب فاقد مدرک دک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور امحای اقلام تبلیغاتی داوطلب فاقد مدرک دکترای در جیرفت

دستور امحای اقلام تبلیغاتی داوطلب فاقد مدرک دکترای در جیرفت