مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-18سياسي

وصیت نامه شهید سلیمانی به عنوان واحد درسی تدوین شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: وصیت نامه شهید سردار سلیمانی از ابعاد مختلف مورد تفحص و بررسی قرار گیرد و به عنوان یک واحد درسی تدوین شده و در دانشگاه ها تدریس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  شهرستان آزادشهر، حجت الاسلام سیدعلی طاهری ظهر امروز در دومین سالگرد شهدای گمنام تدفین شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: شهدا به وظیفه خود که همان حفاظت از ارزش های نظام جمهوری اسلامی و ولایتمداری است به خوبی عمل کردند و وظیفه ما در قبال شهدا بسیار سنگین است.

وی شهادت را یک درجه بی نظیر در نزد خداوند برشمرد و افزود: شهادت یک درجه بی نظیر برای انسان ها در نزد خداوند است و خداوند با هیچ انسانی جز شهدا در روز قیامت بی پرده سخن نمی گوید و این جایگاه رقیبی در نزد خداوند ندارد.

* شهدا ولایت مداری خود را تا پای جان ثابت کردند/ مسوولان در همه امور باید پیرو ولایت فقیه باشند رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان پیروی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را یکی از وظایف مهم مسوولان دانست و ادامه داد: شهدا ولایت مداری خود را تا پای جان ثابت کردند و امروز مسوولان در همه امور باید پیرو ولایت فقیه باشند.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از مسوولان به صورت زبانی ابراز ارادت به رهبر معظم انقلاب دارند اما در عمل توجهی به تاکیدات مقام معظم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه شهید سلیمانی به عنوان واحد درسی تدوین شود

وصیت نامه شهید سلیمانی به عنوان واحد درسی تدوین شود