مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:472020-02-18سياسي

درگوشی های انتخاباتی در دانشگاه


دانشجویان این دانشگاه مادر نظرهای متفاوتی راجع به انتخابات 2 اسفند دارند اما این صحبت های درگوشی و در برخی از موارد طرفداری آنان از نامزدها رفته رفته در حال افزایش بوده و گفتمان انتخاباتی با چاشنی دانشگاهی در حال شکل گیری است.

برخی ها به شدت بر رای دادن تاکید دارد و برخی دیگر هنوز کاندیدای موردنظر خود را پیدا نکرده اند؛ آنانی که بر رای دادن پافشاری می کنند دلیل آن را حاکم بودن بر سرنوشت خود و انتخاب نمایندگان اصلح که آشنا با مشکلات و درد مردم باشند، مطرح می کنند و آنانی هم که هنوز بر سر دوراهی شرکت در انتخابات قرار دارند، دلیل آن را عمل نکردن نمایندگان پیشین به وعده های انتخاباتی خود، فراموش کردن مردم، عدم توانمندی لازم یا ردصلاحیت شدن کاندیدای موردنظر خود بیان می کنند.

اما در این بین تشکل های دانشجویی به صورت سازمان یافته تری بر شور انتخاباتی می افزایند و با برگزاری نشست های انتخاباتی یا مناظره با کاندیداها، فعالیت های انتخاباتی را در مجامع دانشگاهی هدایت می کنند.

برگزاری نشست های انتخاباتی دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از برگزاری یک نشست انتخاباتی در این دانشگاه با حضور هشت کاندیدای این دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این نشست ظهر روز سه شنبه به همت جامعه اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگوشی های انتخاباتی در دانشگاه

درگوشی های انتخاباتی در دانشگاه