مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-18سياسي

آموزش 1000 نفر در قالب طرح سرباز مهارت در فارس


معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که تا پایان امسال هزار نفر در قالب طرح سرباز مهارت توسط این نهاد آموزش های مهارتی را در رشته های مختلف فراخواهند گرفت.

- ایسنا/فارس معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که تا پایان امسال هزار نفر در قالب طرح سرباز مهارت توسط این نهاد آموزش های مهارتی را در رشته های مختلف فراخواهند گرفت.

غلامپور سه شنبه 29 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح سرباز مهارت در 4 یگان نظامی استان فارس اجرایی می شود، گفت: تا پایان امسال، 1000 سرباز وظیفه آموزش های تئوری و عملی را در رشته های مختلف فرا می گیرند.

او ادامه داد: این افراد شامل 400 سرباز ارتش جمهوری اسلامی، 300 سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 250 سرباز نیروی انتظامی و 50 سرباز وظیفه از مجموعه وزارت دفاع خواهد بود.

غلامپور با بیان اینکه اولین دوره با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان کازرون و از 4 اسفندماه آغاز می شود، گفت: آموزش های ارایه شده به کارکنان وظیفه، شامل دو دوره آشنایی با مهارت های زندگی به میزان 32 ساعت و آشنایی با مهارت های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی به میزان 48 ساعت خواهد بود.

نماینده مهارت آموزی فرماندهی آجا در استان فارس نیز ضمن استقبال از برگزاری طرح سرباز مهارت، گفت: قشر عظیمی از جوانانی که در نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 1000 نفر در قالب طرح سرباز مهارت در فارس

آموزش 1000 نفر در قالب طرح سرباز مهارت در فارس