مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-18اجتماعي

بهره برداری از بزرگترین مدرسه خیرساز عشایری خوزستان در دزفول


مدیر آموزش و پرورش عشایر استان خوزستان روز سه شنبه در آیین بهره برداری از مدرسه عشایری خیرساز روستای زاویه مرادی گفت: ساخت این مدرسه 6 کلاسه از پارسال توسط بهمن دریکوند خیر مدرسه ساز آغاز و با صرف حدود 20 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

حمید قنبری با تقدیر از اقدام این خیر مدرسه ساز افزود: زمین این مدرسه نیز به مساحت یکهزار مترمربع توسط این خیر اهدا شده بود.

وی بیان کرد: تعداد دانش آموزان این مدرسه 60 نفر است که پیش از این در کانکس و در شرایط نامناسبی تحصیل می کردند.

قنبری این مدرسه را بزرگترین طرح خیرساز عشایری استان خوزستان عنوان کرد و افزود: امید است دیگر خیران نیز به سمت مدارس عشایری سوق پیدا کنند و در راستای برچیدن فقر و محرومیت از این مدارس گام بردارند.

وی تعداد دانش آموزان عشایری استان خوزستان را 14 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این دانش آموزان در 703 واحد آموزشی، یکهزار و 250 کلاس درس و در 14 منطقه آموزشی به تحصیل مشغول هستند.

مدیر آموزش و پرورش عشایر استان خوزستان افزود: با وجود ساخت حدود 150 مدرسه توسط دولت، خیران و موسسات خیریه در این استان طی چهار سال اخیر همچنان کمبودهایی در این زمینه وجود دارد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش محور توسعه است و هرچه در این زمینه سرمایه گذاری کنیم سلامت و سعادت آینده فرزندان خود را تضمین می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بزرگترین مدرسه خیرساز عشایری خوزستان در دزفول

بهره برداری از بزرگترین مدرسه خیرساز عشایری خوزستان در دزفول