مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:352020-02-18فرهنگي

حمیدرضا نعیمی: باید عشق را دوباره برای مردم هجی کرد


نمایش «فردریک» داستان شورانگیزی در ستایش عشق دارد و من در شرایط فعلی جامعه به عنوان یک عضو کوچک از جامعه هنر وظیفه خود می دانم که با یک اثر بتوانم دوباره طعم عشق را برای مردم هجی کنم.

- حمیدرضا نعیمی می گوید: نمایش فردریک داستان شورانگیزی در ستایش عشق دارد و من در شرایط فعلی جامعه به عنوان یک عضو کوچک از جامعه هنر وظیفه خود می دانم که با یک اثر بتوانم دوباره طعم عشق را برای مردم هجی کنم.

این کارگردان تئاتر که این روزها با گروهش مشغول تمرین نمایش فردریک برای اجرا در فروردین سال آینده است، در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: من قبلا دو نمایشنامه با داستان های شاهنامه را برای اجرا مدنظر داشتم، یکی به اسم ضحاک نمی میرد و دیگری زال و رودابه که دومی را قصد داشتم در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا کنم، اما با وجود این که به تصویب شورای نظارت رسیده بود متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که برای داشتن تمام بازیگران نمایش زمانی حدود دو ماه را از دست دادم چون برخی برنامه های آن ها با زمان اجرا و تمرین هماهنگ نبود.

این باعث شد دو ماه از حدود پنج ماه و نیم را از دست بدهم و کار دیگری را انجام دهم که در یک بازه زمانی سه ماه قابل تمرین و اجرا بود.

او افزود: بنابراین با قراردادی که از 7 فروردین سال آینده برای اجرا در سالن اصلی تئاتر شهر داشتم نمایش های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیدرضا نعیمی: باید عشق را دوباره برای مردم هجی کرد

حمیدرضا نعیمی: باید عشق را دوباره برای مردم هجی کرد