مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-18اقتصادي

پرداخت 4400 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در طول سال 98 مبلغ 440 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به زیر بخش های دام و طیور، شیلات، گلخانه، زراعت، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در طول سال 98 مبلغ 440 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به زیر بخش های دام و طیور، شیلات، گلخانه، زراعت، باغبانی و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

اکبر فتحی، با بیان این مطلب افزود: میزان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان از دهه فجر 97 تا ایام الله دهه مبارک فجر 98 از رشد قابل توجهی برخوردار است.

وی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش کشاورزی استان با توجه به جذابیت سرمایه گذاری در امر کشاورزی بدون انتظار نسبت به دریافت تسهیلات بانکی، از محل آورده متقاضی افزایش یافته است، بخش دولتی نیز با توجه به محدودیت های مالی در حد توان خود هم از اعتبارات ملی و هم از محل اعتبارات استانی نسبت به سال های گذشته سرمایه گذاری های خوبی در امر ایجاد زیرساخت های عمرانی و کشاورزی داشته است.

فتحی اظهار کرد: توسعه شبکه های آبیاری که به عنوان زیرساخت های کشاورزی تلقی می شوند در سال های گذشته بیشتر از 2000 هکتار در سطح استان نبود که خوشبختانه در حال حاضر از محل اعتبارات دولتی، ملی و استانی به سه هزار و 670 هکتار افزایش یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 4400 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی

پرداخت 4400 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی