مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-18سياسي

انصراف 17 کاندیدا در استان کرمانشاه


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به انصراف 17 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در استان، تعداد کاندیداهای باقی مانده در عرصه انتخابات استان را 143 نفر اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به انصراف 17 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در استان، تعداد کاندیداهای باقی مانده در عرصه انتخابات استان را 143 نفر اعلام کرد.

بهرام سلیمانی اظهار داشت: پس از مرحله نهایی تایید صلاحیت ها، جمع کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه به 160 نفر رسید که تاکنون 17 نفر از این افراد انصراف خود را از رقابت ها اعلام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، سلیمانی با بیان اینکه با این انصراف ها هم اکنون تعداد کاندیداهای عرصه انتخابات به 143 نفر رسیده، اضافه کرد: بیشترین انصرافی در حوزه انتخابیه کرمانشاه بوده است.

به گفته سلیمانی تا نون از میان نامزدهای انتخاباتی از حوزه انتخابیه کرمانشاه هفت نفر، حوزه انتخابیه کنگاور ،صحنه و هرسین دو نفر، حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی سه نفر، حوزه انتخابیه اورامانات دو نفر، حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلان غرب دو نفر و حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو یک نفر انصراف خود را از انتخابات اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف 17 کاندیدا در استان کرمانشاه

انصراف 17 کاندیدا در استان کرمانشاه