مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-18اقتصادي

فعالیت اقتصادی بانوان کاشانی نیازمند انسجام است


مسعود خاندایی روز سه شنبه در نشست زنان کارآفرین و تولیدکنندگان شهرستان کاشان افزود: جایگاه شهرستان را دست کم نمی گیریم و پس از اصفهان بهترین شاخص های اقتصادی استان را داریم؛ از جمله 320 میلیون دلار صادرات با وجود تحریم ها داشتیم و در سایر امور از 15 استان کشور بالاتر هستیم که البته بخش قابل توجهی از اقتصاد پویای منطقه مدیون بانوان است.

وی بیان کرد: مردم با برخورداری از خلاقیتی ویژه، بیشتر سرگرم فعالیت اقتصادی هستند و برای اشتغال چندان منتظر دولت نمی مانند که بانوان در این زمینه نقش بسزایی دارند و البته بخش زیادی از آن را مدیون آموزش های فنی و حرفه ای هستند که با خلاقیت فردی ترکیب می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان اضافه کرد: بانوان بی نهایت فعالیت دارند اما بیشتر به صورت جزیره ای و نقطه ای انجام صورت می گیرد و حتی شاید خود افراد نیز ارتباط چندانی با یکدیگر نداشته باشند چرا که بیشتر امور تشکل ها به دلیل بافت سنتی شهرستان مردانه شده است.

وی ادامه داد: همه فعالیت های اقتصادی کلان شهرستان به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بازمی گردد که بخش زیادی محدود به نساجی و آن هم مربوط به فرش ماشینی است و مسایل مرتبط از سوی صنعتگران و بازرگانان دنبال می شود اما سایر فعالیت ها دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اقتصادی بانوان کاشانی نیازمند انسجام است

فعالیت اقتصادی بانوان کاشانی نیازمند انسجام است