مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-18سياسي

وقتی سرشار عکس انتخاباتی اش را با کت احمدی نژاد گرفت!


کتاب «عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد» علاوه بر این که خاطرات شخصی یک نامزد انتخاباتی در ایام پر تب و تاب انتخابات است، نوعی تاریخ نگاری سیاسی و اجتماعی در یک برهه خاص از تاریخ معاصر کشورمان هم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا سرشار مشهور به رضا رهگذر را عموم مردم به عنوان نویسنده، پژوهشگر و منتقد ادبی و گوینده برنامه رادیویی قصه ظهر جمعه می شناسند اما او در چند مقطع فعالیت سیاسی هم داشته، از جمله کاندیداتوری در انتخابات مجلس ششم از حوزه انتخابیه تهران که روایت آن روزها را در کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد شرح داده است.

سرشار در کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد به روایت خاطرات فعالیت های انتخاباتی خود در آن روزها پرداخته که با توجه به ایامی که در آن قرار داریم و فعالیت های کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خواندن این خاطرات و همراه شدن با تجربیات این نویسنده و فعال فرهنگی خالی از لطف نیست.

کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد علاوه بر این که خاطرات شخصی یک نامزد انتخاباتی در ایام پر تب و تاب انتخابات است، نوعی تاریخ نگاری سیاسی و اجتماعی در یک برهه خاص از تاریخ معاصر کشورمان هم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی سرشار عکس انتخاباتی اش را با کت احمدی نژاد گرفت!

وقتی سرشار عکس انتخاباتی اش را با کت احمدی نژاد گرفت!