مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:162020-02-18حوادث

اسکان 237 مسافر در راه مانده توسط هلال احمر زنجان


مدیر عامل هلال احمر استان زنجان، گفت:نیروهای امداد و نجات هلال احمر 237 مسافر در راه مانده را در جاده های ارتباطی استان زنجان اسکان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از هلال احمر زنجان، شهرام میرزایی، گفت: طی 10 روز گذشت طی این مدت بیان شده نیروهای امداد و نجات 237 مسافر در راه مانده ناشی از 27 مورد وقوع برف و کولاک را در جاده های ارتباطی این استان اسکان داده اند.

وی تاکید کرد: در 10 روز گذشته 31 تیم عملیاتی با 122 نیروی امداد و نجات برای مسافران و در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک خدمات امدادی ارائه داده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این عملیات ها 25 دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه خودروی نجات فعال بوده است و جمعیت هلال احمر استان در جاده های پرتردد و پر خطر این استان اقدام به استقرار پست های موقت و ثابت در قالب طرح ملی امداد ونجات زمستانه کرده است.

میرزایی ابراز کرد: در این طرح، بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده های پر تردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه ها کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 237 مسافر در راه مانده توسط هلال احمر زنجان

اسکان 237 مسافر در راه مانده توسط هلال احمر زنجان