مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:302020-02-18اقتصادي

امنیت کامل مرز رسمی باشماق مریوان تامین شود


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در استان مورد تاکید دادگستری است و تامین امنیت اقتصادی سبب رونق تجارت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا مترقب پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از جرم استان که در سالن اجتماعات دادگستری کل استان کردستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تامین امنیت مرز رسمی باشماق مریوان اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاری مشروع در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت های کاری مجموعه قضایی استان است و همه توان خود را در تأمین امنیت سرمایه گذاران به کار خواهیم گرفت.

رییس کل دادگستری استان کردستان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی اقتصادی باید کمک رسان مدیران اجرایی خدوم باشیم، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان کردستان و شورای اقتصاد مقاومتی جلساتی با موضوع حمایت از فعالان اقتصادی را برگزار می کند و بازدید های مکرر از کارخانه ها و پروژه ها در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون امنیت در پایانه رسمی مرز باشماق مریوان  با همت جدی دادستان و رییس دادگستری مریوان در شرایط مناسبی است ولیکن با توجه به ظرفیت بالای تجارت و سرمایه گذاری در این مرز باید دستگاه های مختلف در راستای تامین امنیت کامل آن تلاش کنند، چرا که شکوفایی و توسعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کامل مرز رسمی باشماق مریوان تامین شود

امنیت کامل مرز رسمی باشماق مریوان تامین شود