مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-18اقتصادي

امسال 39 میلیارد دلار صادرات و 40 میلیارد دلار واردات داشتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی میراشرفی امروز در یازدهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر تجارت در کشور تسهیل شود، - رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: در یازده ماهه امسال 39 میلیارد دلار صادرات و حدود 40 میلیارد دلار واردات داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی میراشرفی امروز در یازدهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر تجارت در کشور تسهیل شود، می توان سهم بیشتری در تجارت دنیا داشت.

این در حالی است که قرن فعلی قرن آسیاست و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران هیچ گاه نقشه تجاری نداشته در حالی که کشورهایی که به آبهای آزاد راه دارند، امکان بالقوه ای در بهره از تجارت خارجی دارند.

وی اظهار داشت: در یازده ماهه ابتدای امسال 39 میلیارد دلار صادرات و حدود 40 میلیارد دلار واردات داشته ایم، این در حالی است که تنها کشوری که دو کریدور شمال - جنوب و شرق - غرب در آن قطع می شود ایران است و باید از این موقعیت به نفع تجارت خارجی کشور استفاده شود.

میراشرفی اظهار داشت: بیش از 150 میلیون تن صادرات در یازده ماهه ابتدای امسال انجام شده، در حالی که سخت ترین شرایط را برای صادرات کالا داریم و به عبارتی شرایط فوق حاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 39 میلیارد دلار صادرات و 40 میلیارد دلار واردات داشتیم

امسال 39 میلیارد دلار صادرات و 40 میلیارد دلار واردات داشتیم