مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:562020-02-18سياسي

آلودگی صوتی تا پاره کردن پوستر دیگر رقبا


هم زمان با آغاز چهارمین روز تبلیغات کاندیدهای انتخابات مجلس نامزدهای انتخابات فقط سه روز دیگر وقت دارند نظر مردم را برای نشستن بر صندلی سبز مجلس جلب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، تبلیغات کاندیدهای انتخاب مجلس در چهارمین شهر مذهبی کشور برای روز چهارم آغازشده و تب و تاب خاصی در شهر و در بین طرفداران کاندیداها برقرار است زیرا تنها 12 نامرد انتخابات مجلس در این شهرستان سه روز وقت دارند تا با انجام تبلیغات بتوانند نظر مردم را برای جلب رأی متقاعد کنند.

در مرحله اول اعلام تأیید صلاحیت ها، 10 نفر موفق به احراز صلاحیت از سوی شورای نگهبان شده و در مرحله دوم دو نفر دیگر از کاندیداها توانستند موافقت شورای نگهبان را گرفته و تأیید صلاحیت شوند ولی در ادامه یکی از نامزدها با حضور در فرمانداری آستانه اشرفیه انصراف خود را اعلام کرد تا 11 کاندیدا برای نشستن بر صندلی سبز خانه ملت با یکدیگر رقابت کنند.

در آستانه اشرفیه چهار مکان ازجمله رو به روی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف، روبه روی بازار جلالیه، رو به روی هلال احمر، جنب بلوار معین برای چسبیدن پوستر کاندیداها تعیین شده ولی متأسفانه شاهدیم بسیاری از نامزدهای انتخاباتی در دیوار خانه های مردم پوسترهای کاندیداها را چسبانده و حتی برای انجام این کار در درخت میخ ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی صوتی تا پاره کردن پوستر دیگر رقبا

آلودگی صوتی تا پاره کردن پوستر دیگر رقبا