مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-18سياسي

لاریجانی مطرح کرد: تاکید مقامات سوری بر نقش مهم ایران در مبارزه با تروریسم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی که صبح روز یکشنبه برای انجام سفری دو روزه عازم سوریه و سپس لبنان شده بود، - رییس مجلس شورای اسلامی از تاکید مقامات سوری به نقش مهم ایران در مبارزه با تروریسم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی که صبح روز یکشنبه برای انجام سفری دو روزه عازم سوریه و سپس لبنان شده بود، در بدو ورود به تهران در تشریح دستاورد های سفر خود گفت: یکی از محور های گفت: وگو در این سفر، همکاری های پارلمانی بود.

در این سفر با روسای مجالس سوریه و لبنان مذاکراتی داشتیم و همچنین در زمینه همکاری های اقتصادی بین ایران، سوریه و لبنان مذاکراتی با روسای جمهور و نخست وزیران دو کشور داشتیم.

لاریجانی ادامه داد: با توجه به ظرفیت هایی که در ایران وجود دارد و امکان همکاری در حوزه های تجاری، کشاورزی و صنعتی، بحث هایی با مسئولان دو کشور انجام شد که در این زمینه اظهار علاقه برای سرمایه گذاری در سوریه وجود داشت.

رییس قوه مقننه کشورمان با بیان اینکه بخش های زیادی از سوریه هم اکنون در وضعیت امن قرار دارد، تاکید کرد: امن بودن شرایط باعث شده تا امکان سرمایه گذاری وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی مطرح کرد: تاکید مقامات سوری بر نقش مهم ایران در مبارزه با تروریسم

لاریجانی مطرح کرد: تاکید مقامات سوری بر نقش مهم ایران در مبارزه با تروریسم