مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:052020-02-18سياسي

روش های تبلیغی نامزدهای انتخاباتی در فارس، پخش شایعه تا راه اندازی کاروان


تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از بامداد 24 بهمن 98 آغاز شده، ساعت هشت صبح اول اسفند 98 به پایان می رسد.

در حالی که در روزهای نخست تبلیغات محیطی نامزدها تنها به چند نفر محدود می شد اما با نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات و پایان تبلیغات قانونی نامزدها، تقریبا اکثر نامزدها اقلام تبلیغاتی خود را در نقاط مختلف شهر نصب کرده اند.

در روزهای نخست تبلیغات انتخاباتی، تمرکز نامزدها بر گسترش تبلیغات محیطی، فضای مجازی و جلب حمایت گروه های سیاسی بود اما کم کم این نامزدها وارد تبلیغات چهره به چهره شدند و در محافل مردمی، مساجد، حسینیه ها، هیات های مذهبی و دانشگاه ها به تبلیغ و بیان برنامه ها و رویکردهای خود پرداختند.

این روزها در برخی حوزه های انتخابیه استان فارس، نامزدها رقبای خود را به مناظره انتخاباتی فراخوانده اند که برخی از این مناظره ها نیز برگزار شده و یا فراخوان برگزاری آن منتشر شده است.

یکی از موضوعاتی که این روزها به دلیل پایین بودن سواد رسانه ای جامعه، به یک بحران و چالش جدی تبدیل شده، پخش شایعات در فضای مجازی است که برخی نامزدها یا هواداران آن ها برای تخریب رقبای خود شایعاتی از جمله انصراف، فساد مالی، حمایت یا عدم حمایت گروه های سیاسی را پخش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های تبلیغی نامزدهای انتخاباتی در فارس، پخش شایعه تا راه اندازی کاروان

روش های تبلیغی نامزدهای انتخاباتی در فارس، پخش شایعه تا راه اندازی کاروان