مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-18سياسي

مواضع زیگزاگ رییس جمهور او را نزد مردم بی اعتبار می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرهیختگان در یادداشت خود نوشت: اوضاع دولت روحانی و شرایط اجتماعی حاصل از سیاست های آن به گونه ای نیست که حتی منتقدان را ترغیب کند که بخواهند عقب نشینی سنگین رییس جمهور را به رخ بکشند یا یادآور شوند که چه شد .

- فرجام رادیکالیسم اگر انحراف نباشد حتما انفعال است، این خطی است که مشاوران سیاسی و رسانه ای حسن روحانی باید بار ها از روی آن سرمشق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرهیختگان در یادداشت خود نوشت: اوضاع دولت روحانی و شرایط اجتماعی حاصل از سیاست های آن به گونه ای نیست که حتی منتقدان را ترغیب کند که بخواهند عقب نشینی سنگین رییس جمهور را به رخ بکشند یا یادآور شوند که چه شد رییس جمهوری که باید مبدأ و منشأ عقلانیت و تدبیر و پختگی باشد در عرض چند روز از آن هشتگ کذایی فرمایشی به چنین کنفرانس خبری ای برسد.

رفتاری که روحانی در این چند روز نشان داد شبیه کنش سیاسی ای بود که او در اردیبهشت و خرداد 96 هم به شکل شدیدتری از خود بروز داده بود، درنوردیدن خطوط قرمز کشوری که خود رییس جمهور آن است و بعد دنده عقب گرفتن با تمام وجود و تا ته خط رفتن بدون توجه به پیامد های هیچ کدام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع زیگزاگ رییس جمهور او را نزد مردم بی اعتبار می کند

مواضع زیگزاگ رییس جمهور او را نزد مردم بی اعتبار می کند