مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 19:402020-02-17سياسي

نشست «جامعه شناسی مشارکت سیاسی و جریان شناسی انتخابات» برگزار شد


نشست «جامعه شناسی مشارکت سیاسی و جریان شناسی انتخابات» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همزمان با نزدیک شدن به دوم اسفند ماه و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، عصر امروز (دوشنبه) نشستی با حضور دانشجویان، اساتید و شخصیت های علمی ، با موضوع جامعه شناسی مشارکت سیاسی و جریان شناسی انتخابات در سالن دکتر حسابی دانشکده علوم اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد.

سخنرانان این مراسم محمدرضا اخضریان از اعضاء هیات علمی دانشگاه تهران و ابوالفضل ذوالفقاری عضو هیات علمی دانشگاه شاهد بودند.

در این مراسم که با هدف آگاهی بخشی و جریان شناسی احزاب سیاسی  و نقش احزاب در تقویت مشارکت سیاسی در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، هر یک از مدعوین به بیان دیدگاه های خود در این حوزه پرداخته و در ادامه دانشجویان به بیان نظرات و دیدگاه های خود در قالب  پرسش و پاسخ پرداختند.

عمده مطالب مطرح شده در این نشست توسط اساتید و دانشجویان در خصوص روند شکل گیری احزاب سیاسی در کشور و انتظارات جامعه از احزاب بود.

ذوالفقاری در پاسخ به سوالات دانشجویان در خصوص بی انگیزه بودن برخی از اقشار جامعه برای مشارکت در انتخابات، پیوند خوردن اقتصاد و ایدئولوژی حاکم بر جامعه و مشکلات معیشتی ناشی از این تفکر را برشمرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «جامعه شناسی مشارکت سیاسی و جریان شناسی انتخابات» برگزار شد

نشست «جامعه شناسی مشارکت سیاسی و جریان شناسی انتخابات» برگزار شد