مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 18:052020-02-17حوادث

بازگشایی محورهای روستایی مسدود شده در شرق استان هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، میرداد میردادی گفت: بازگشایی برخی از راههای اصلی استان که بر اثر بارندگی های اخیر در بهمن ماه 98 موجب ریزش کوه و آب بردگی شده بود با تلاش شبانه روزی راهداران زحمتکش بازگشایی و تردد در محورهای مواصلاتی برقرار است.

معاون راهداری افزود: باتوجه به بارندگی های شدید مرحله اول و دوم در شرق استان که موجب بسته شدن و آبردگی تعداد زیادی از جاده های روستایی شده بود توسط راهداران با توان ماشین آلات، تجهیزات و امکانات در اختیار خودو با کمک ادارات کل راهداری وحمل ونقل جاده ای سایر استان های کشور (اصفهان –لارستان-بوشهر-خراسان رضوی- قزوین-مازندران-خوزستان-فارس- کرمان جنوبی)، بخش خصوصی و ارگان های دولتی ونظامی موفق به بازگشایی مسیر و تردد در محورهای روستایی برقرار است.

میردادی خاطرنشان کرد: در بارندگی مرحله سوم نیز تعدادی از مسیرها مسدود شد که با بسیج کردن تمام امکانات، کلیه راههای مسدود شده بازگشایی گردید.

این مقام مسئول اضافه کرد: محور زیرکوه گافر (بشاگرد) روستاهای سگن، سگرکن، جنگل و آخران به وسیله دستگاه های بخش خصوصی مشغول به بازگشایی می باشند و طی 72 ساعت آینده با توان و تلاش عوامل راهداری بازگشایی خواهند شد و محور کوند، تومان احمد و گاوکش بوسیله یک دستگاه لودر از تاریخ 28/‏11/‏98‬ بازگشایی محورهای مسدود آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محورهای روستایی مسدود شده در شرق استان هرمزگان

بازگشایی محورهای روستایی مسدود شده در شرق استان هرمزگان