مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 18:052020-02-17حوادث

مادر کودک معلول از پشت میله های زندان آزاد شد


در پی انتشار خبری مبنی بر «فرزند معلول، چشم انتظار رهایی مادر از پشت میله ها» در سایت خبرگزاری ایسنا-آذربایجان شرقی، مقدمات آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد توسط انجمن همیار دانش آموزان استثنایی فراهم شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در پی انتشار خبری مبنی بر فرزند معلول، چشم انتظار رهایی مادر از پشت میله ها در سایت خبرگزاری ایسنا-آذربایجان شرقی، مقدمات آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد توسط انجمن همیار دانش آموزان استثنایی فراهم شد.

این مددجوی 49 ساله از اوایل بهمن ماه جاری به علت امضای چک همسرش روانه زندان شده بود و یک فرزند معلول 17 ساله داشت که بدون پدر و مادر روزهای سختی را پشت سر می گذاشت، اما امروز به همت خیران، این مادر از پشت میله های زندان آزاد شد و فرزندش را درآغوش کشید.

رسول تقی پور، مدیر ستاد دیه استان در گفت وگو با ایسنا، ضمن تایید این خبر، از تمامی خیرانی که در آزاد سازی این زندانی نقش داشتند به ویژه انجمن همیاران دانش آموزان استثنایی تبریز که بخش عمده بدهی این زندانی را پرداخت کردند و همچنین از خبرگزاری ایسنا بابت رسانه ای کردن مشکل این زندانی، قدردانی کرد.

مدیرعامل انجمن همیاران دانش آموزان استثنایی تبریز در گفت وگو با ایسنا، در خصوص این اقدام خیرانه، اظهار کرد: گزارش زندانی بودن مادر این فرزند معلول را در سایت خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر کودک معلول از پشت میله های زندان آزاد شد

مادر کودک معلول از پشت میله های زندان آزاد شد