مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 17:252020-02-17سياسي

جهانگیری: صیانت از اسناد کشور امری مهم و ضروری است


جلسه هیئت امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اسحاق جهانگیری در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد سازمان اسناد و کتابخانه ملی، با اشاره به اهمیت وظایف و جایگاه مهم سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور، مسئولیت های این سازمان را پراهمیت توصیف و بر ضرورت صیانت از اسناد کشور تأکید کرد.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه نگهداری و صیانت از اسناد کشور مهم و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: سازمان اسناد و کتابخانه ملی باید علاوه بر دقت و نظارت جدی برای صیانت و مراقبت از اسناد کشور، با صدور دستورالعمل ها، نکات لازم را به سایر دستگاه ها برای توجه ویژه به این امر مهم متذکر شود.

در این جلسه که وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری نیز حضور داشتند، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گزارشی از عملکرد و مأموریت های این سازمان ارائه کرد و به تشریح دستاوردها و برنامه های در دست اجرا پرداخت.

دکتر اشرف بروجردی در این گزارش با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 و نیم میلیون منبع کتاب نسخه ای، 2 و نیم میلیون منبع دیجیتال و 150 میلیون برگ سند آرشیوی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی وجود دارد، به تشریح برخی نواقص تاریخی سازمان پرداخت و گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: صیانت از اسناد کشور امری مهم و ضروری است

جهانگیری: صیانت از اسناد کشور امری مهم و ضروری است