مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-17اقتصادي

شاخص برخورداری مازندران از طرح های فاضلاب 15 درصد است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: شاخص بهره مندی استان از فاضلاب بهداشتی 15 درصد است و در این بخش عقب ماندگی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان عصر دوشنبه در مراسم ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران و معرفی مدیرعامل این شرکت با اشاره به پایین بودن سرانه برخورداری استان از طرح های فاضلاب بهداشتی و شهری گفت: میزان بهره مندی استان از فاضلاب بهداشتی 15 درصد بوده در حالی که این میزان در استان های کویری و کشور بیش از 50 درصد است.

وی با تاکید براینکه برای جبران عقب ماندگی در بخش فاضلاب باید برنامه ریزی ویژه ای صورت گیرد، تصریح کرد: باید با تأمین منابع و حمایت های لازم، شهرها و روستاها را به طرح های فاضلاب متصل کنیم زیرا اهمیت حفظ محیط زیست و طبیعت استان، اجرای این طرح را الزامی می سازند.

وی ادغام و یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی را در ارائه خدمات مطلوب تر به مردم مفید ارزیابی کرد و گفت: این یکپارچگی سبب می شود تا از ظرفیت های این شرکت ها بهتر استفاده شود.

معاون استاندار مازندران در بخشی از سخنانش، فرسودگی شبکه های توزیع آب و رانشی بودن خاک را از مشکلات بیان کرد و گفت: میزان فرسودگی شبکه ها در استان بیش از میانگین کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص برخورداری مازندران از طرح های فاضلاب 15 درصد است

شاخص برخورداری مازندران از طرح های فاضلاب 15 درصد است