مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-17اقتصادي

توزیع 500 میلیارد تومان میان شهرداری های بوشهر/ استخدام بدون ضابطه ممنوع است


امسال 500 میلیارد تومان اعتبار در بین شهرداری ها توزیع کردیم و انتظار داریم منابع اعتباری اختصاص یافته به صورت هدفمند توزیع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در گردهمایی شهرداران استان بوشهر بوشهر، با بیان اینکه استخدام نیرو بدون ضابطه و توجه به مقررات در شهرداری ها ممنوع است، اظهار داشت: موارد مربوط به استخدام در شهرداری ها باید طبق قانون بوده و این موضوع توسط معاونت عمرانی رصد شود؛ این اقدام در راستای کمک به شهرداری ها انجام میشود چرا که حجم بالای نیروی انسانی از مشکلات شهرداری ها است.

  استاندار بوشهر بیان کرد: امسال 500 میلیارد تومان اعتبار در بین شهرداری ها توزیع کردیم و انتظار داریم منابع اعتباری اختصاص یافته به صورت هدفمند توزیع شوند.

وی با اعلام اینکه درست هزینه کردن منابع اعتباری جز برنامه های مدیریت استان  و از عوامل مهم کارآمدی است، تصریح کرد: با مدیریت منابع موجود، پروژه ای که 12 سال متوقف شده بود، را تکمیل کردیم و می توان با مدیریت منابع، پروژه های بیشتری را تکمیل کرد.

گراوند بر صرفه جویی در هزینه ها توسط شهرداران تاکید کرد و بیان داشت: اگر در هزینه کرد اعتبارات صرفه جویی نکنیم نشان دهنده این است که در مدیریت شهری خود بدون برنامه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 میلیارد تومان میان شهرداری های بوشهر/ استخدام بدون ضابطه ممنوع است

توزیع 500 میلیارد تومان میان شهرداری های بوشهر/ استخدام بدون ضابطه ممنوع است