مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-17سياسي

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران:


مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران گفت: در 27 نقطه استان واحدهای پخش زنده مستقر خواهند شد و شبکه های یک ، دو ، 5 و خبر روند برگزاری انتخابات را به صورت زنده پخش خواهند کرد.

- مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران گفت: در 27 نقطه استان واحدهای پخش زنده مستقر خواهند شد و شبکه های یک ، دو ، 5 و خبر روند برگزاری انتخابات را به صورت زنده پخش خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین بابایی در بیست و پنجمین نشست ستاد انتخابات استان تهران مشترک با حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس که پیش از ظهر دوشنبه در محل فرمانداری شهرستان ری برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی اقدامات زیر بنایی خوبی در حوزه تولید محتوا، موشن گرافی، و پوشش های خبری و رسانه ای اخبار انتخابات انجام داده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در استان تهران کارت های خبرنگاران تجمیع و به صورت متحد الشکل صادر شده است ، واحدهای پخش سیار اس ان جی برای اولین بار در شهرستان های شهریار در غرب استان و ورامین در شرق استان استقرار پیدا کرده است.

مدیر روابط عمومی استانداری تهران ادامه داد: در 27 نقطه استان واحدهای پخش زنده مستقر خواهند شد و شبکه های یک ، دو ، 5 و خبر روند برگزاری انتخابات را به صورت زنده پخش خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران:

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران: