مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:552020-02-17سياسي

الگوسازی نخبگان مهم تر از تکریم آنهاست/رسانه ها الگوهای بزرگ را معرفی کنند


مدیرکل دفتر تکریم و الگوسازی بنیاد علمی نخبگان گفت: مهم تر از تکریم چهره های برتر و نخبه، الگوسازی است و رسانه ها و صدا و سیما می خواهیم در شناسایی و الگوسازی نخبگان برای نسل حاضر کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محسن شاه رضایی امروز در آیین تکریم و الگوسازی مرحوم محمد ارجمندکرمانی اظهار داشت: ما در بنیاد ملی نخبگان به این نتیجه رسیدیم که یکی از جاهای خالی در آموزش کشور کمبود معرفی الگوهای بزرگ است انسان های علمی بزرگ کم نیستند اما در آموزش ما گم هستند که ما می خواهیم این افراد را به نخبگان معرفی کنیم.

مدیرکل دفتر تکریم و الگوسازی بنیاد علمی نخبگان با بیان اینکه تکریم هدف اول است اما هدف آخر نیست، عنوان کرد: مهم تر از تکریم چهره های برتر و نخبه، الگوسازی است مثلا همین الگوی آقای ارجمند کرمانی، در کشور این انسان های بزرگ هستند که ما نمی شناسیم.

وی افزود: الگوسازی ابزار خودش را می خواهد و مهم تر هنر است که استاد ارجمند به خوبی در فرش بافی به کار می برد و نخبه کسی است که الگو داشته و مستعد برتر بوده است.

شاه رضایی با بیان اینکه اغلب نخبه ها به منطقه بومی خود وابسته هستند و اراده های بزرگ داشته و غیرت داشته اند، افزود: تکریم بسیار مهم است و ملت ایران در قدرشناسی و تکریم نمونه اند که نمونه اش تکریم سردار دل ها در تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوسازی نخبگان مهم تر از تکریم آنهاست/رسانه ها الگوهای بزرگ را معرفی کنند

الگوسازی نخبگان مهم تر از تکریم آنهاست/رسانه ها الگوهای بزرگ را معرفی کنند