مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:302020-02-17اقتصادي

فعالیت 68 بانوی کارآفرین در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه بانوان در هر عرصه ای که ورود کردند موفق بودند، گفت: حضور پرشمار بانوان و فعالیت 68 بانوی کارآفرین در سطح شهرک های صنعتی استان نشان دهنده جامعه هدفی بزرگ بوده که بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در مراسمی که به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در شهرک های صنعتی استان برگزار شد، اظهار کرد: نقش آفرینی بانوان در حوزه صنعت بسیار موثر بوده و اثرات اقتصادی مثبتی به همراه داشته و یکی از علل توسعه یافتگی مناطق مختلف، حضور بانوان و مدیریت آنها در ایجاد تولید و اشتغال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی افزود: بانوان شاغل در شهرک ها و نواحی صنعتی دارای توانمندی های علمی بالایی هستند و برای توسعه صنعتی و پیشبرد اهداف رونق تولید خلاقیت های فراوانی انجام دادند که سبب اشتغال مولد شده است.

وی با بیان اینکه بانوان با حداقل امکانات به موفقیت های بزرگی دست یافتند، ادامه داد: بانوان در هر عرصه ای که ورود کردند موفق بودند و با نوآوری زمینه رشد اقتصادی را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 68 بانوی کارآفرین در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

فعالیت 68 بانوی کارآفرین در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی