مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:302020-02-17اقتصادي

پیش بینی خرید یک هزار و 100 تن میوه شب عید در استان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه افزایش نظارت ها بر بازار شب عید در دستور کار است، گفت: در این راستا خریداری یک هزار و 100 تن میوه پیش بینی شده است.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه افزایش نظارت ها بر بازار شب عید در دستور کار است، گفت: در این راستا خریداری یک هزار و 100 تن میوه پیش بینی شده است.

بهروز اسودی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان بابیان اینکه در خصوص تأمین کالاهای اساسی در استان مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: ذخیره کافی برای اقلام اساسی در انبارها موجود است و مردم نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

وی بابیان اینکه یک هزار و 100 تن میوه برای شب عید در استان سمنان خریداری خواهد شد، افزود: از این میزان 700 تن پرتقال و 400 تن سیب مصوبه ستاد تنظیم بازار از مازندران و تهران به استان ارسال می شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان بابیان اینکه نظارت بر بازار شب عید افزایش خواهد یافت، ادامه داد: گران فروشی، کم فروشی، عدم درج اتیکت قیمت، فروش جنس تاریخ گذشته، احتکار و غیره ازجمله مواردی است که بازرسان در تمامی شهرستان ها بازار را تحت نظر خواهند داشت.

اسودی ضمن بیان اینکه با موارد تخلف در صورت مشاهده به شدت برخورد و واحد صنفی پلمپ یا اخطاریه دریافت خواهد کرد، اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی خرید یک هزار و 100 تن میوه شب عید در استان

پیش بینی خرید یک هزار و 100 تن میوه شب عید در استان