مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:252020-02-17سياسي

فرمانده ناجا: باید پاسخگو باشیم


ما باید پلیس پاسخگو و در عین حال پشت و پناه مردم باشیم و پیگیری و تحقق روند نظارت ها از کلانتری ها توسط بازرسان، می تواند به ارتقاء میزان پاسخگویی پلیس کمک کند.

- فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما باید پلیس پاسخگو و در عین حال پشت و پناه مردم باشیم و پیگیری و تحقق روند نظارت ها از کلانتری ها توسط بازرسان، می تواند به ارتقاء میزان پاسخگویی پلیس کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در همایش سراسری روسای بازرسی فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان ها و یگان های حوزه مرکزی ناجا، اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه و پاک شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهیدان عرصه نظم و امنیت درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز آرزوی طول عمر توام با سلامتی و عزت روزافزون داریم.

وی با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) افزود: خداوند را به پاس حضور پرشور و معنادار مردم عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شاکریم، انصافا مردم علیرغم برودت هوا، سنگ تمام گذاشتند و با حضور پرشور و معنادار خود باعث دلگرمی دوستدار نظام و انقلاب و ناامیدی مخالفان و معاندان شدند؛ و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان به ویژه استکبار جهانی زدند، باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: باید پاسخگو باشیم

فرمانده ناجا: باید پاسخگو باشیم