مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-17بين الملل

دسترسی انگلیس به اطلاعات حوزه شنگن قطع می شود


نمایندگان پارلمان اروپا در پیش نویس اولیه چارچوب قانونی روابط اتحادیه اروپا با انگلیس پس از برگزیت، خواستار قطع دسترسی مستقیم این کشور به سیستم اطلاعات حوزه شنگن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، نمایندگان هماهنگ کننده امور انگلیس در پارلمان اروپا با ارائه پیشنهادی خواستار قطع دسترسی مستقیم بریتانیا به سیستم های اطلاعاتی اتحادیه اروپا شده اند.

مطابق متن پیشنهادی، این نمایندگان برای طراحی چارچوب قانونی ارتباط اتحادیه اروپا با بریتانیا پس از پایان دوره انتقالی خروج این کشور از اتحادیه که با شروع سال 2021 مصادف خواهد بود، در اختیار گذاردن هرگونه اطلاعات از جمله داده های شخصی ساکنان اتحادیه اروپا باید مشمول نظارت دقیق، ممیزی و رعایت قوانین محافظت از اطلاعات فردی در این اتحادیه باشد.

دیوید مک آلیستر نماینده آلمان در پارلمان اتحادیه اروپا که ریاست گروه هماهنگ کننده امور بریتانیا را برعهده دارد، اعلام کرده که به باور او پس پایان دوره انتقالی در روند اجرای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، این کشور به عنوان یک کشور ثالث محسوب خواهد شد و نیازی به حفظ دسترسی مستقیم آن به اطلاعات محدوده سفری شنگن نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی انگلیس به اطلاعات حوزه شنگن قطع می شود

دسترسی انگلیس به اطلاعات حوزه شنگن قطع می شود