مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-17اقتصادي

عملکرد مناسب در حوزه گردشگری از ملاک های ارزیابی شهرداران است


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در حوزه گردشگری، انتظار داریم شهرداری ها به صورت جدی وارد عمل شوند چرا که یکی از ملاک های ارزیابی شهرداران، - ایسنا/بوشهر معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در حوزه گردشگری، انتظار داریم شهرداری ها به صورت جدی وارد عمل شوند چرا که یکی از ملاک های ارزیابی شهرداران، عملکرد مناسب در حوزه گردشگری است.

مهرداد ستوده ظهر امروز در گردهمایی شهرداران استان بوشهر عنوان کرد: با وجود مشکلات عدیده مالی در سال های 97 و 98 روند اجرای پروژه های عمرانی در استان متوقف نشد.

وی بیان کرد: با وجود همه مشکلات مالی اما در حوزه آب، سدسازی، خطوط انتقال آب در استان انقلابی صورت گرفته و این امر مدیون نگاه ویژه و موثر استاندار به حوزه عمرانی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال پروژه هایی به ارزش یک هزار و 650 میلیارد تومان در استان افتتاح کردیم، افزود: اجرای پروژه فاضلاب شهری بوشهر که از آرزوهای دیرینه مردم بوشهر بوده محقق شد و این موضوع به صورت هفتگی توسط استاندار پیگیری می شود.

ستوده با قدردانی از تلاش شهرداران استان بوشهر افزود: با همت شهرداران پروژه هایی مثل پارک لیان، خور گناوه، هتل جم، دهکده گردشگری نخل تقی، پارک آباد، ساختمان شهرداری سعد آباد، ورودی شهر تنگ ارم، چغادک و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مناسب در حوزه گردشگری از ملاک های ارزیابی شهرداران است

عملکرد مناسب در حوزه گردشگری از ملاک های ارزیابی شهرداران است