مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-17سياسي

احتمال بارش برف در روز انتخابات/ امکانات بازگشایی سریع جاده ها فراهم شود


با توجه به این که احتمال بارش برف در روز انتخابات وجود دارد، ضروری است تا همه امکانات در محورهایی که احتمال مسدود شدن دارند فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم رحیمی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: در هنگام بارش برف ضروری است تا اولویت بندی برای بازگشایی راه ها در دستور کار باشد و با توجه به این که احتمال بارش برف در روز انتخابات وجود دارد ضروری است تا همه امکانات در محورهایی که احتمال مسدود شدن دارند فراهم شود تا راه ها در کمترین زمان بازگشایی شود.

وی افزود: در هنگام بارش برف بیشترین مشکل در راه های روستایی وجود دارد و همه امکانات برفروبی باید در این روز در محورها قرار گیرد تا در صورت نیاز برفروبی انجام شود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات در هنگام بارش برف، آشفتگی و بی نظمی برای برفروبی است که این مشکل در سطح روستاها بیشتر مشهود است.

رحیمی ادامه داد: می طلبد برای بحث برفروبی در روزهای برفی برنامه ریزی بلند مدتی صورت گیرد و در صورت تقسیم بندی لازم، مشکلاتی ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: در روز انتخابات در صورت بارش برف باید از همه تجهیزات برای باز کردن مسیرها استفاده کرد و نباید هیچ مسیری بسته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش برف در روز انتخابات/ امکانات بازگشایی سریع جاده ها فراهم شود

احتمال بارش برف در روز انتخابات/ امکانات بازگشایی سریع جاده ها فراهم شود