مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-17حوادث

کمک 11 میلیاردی مردم خراسان جنوبی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اعلام واریز 11 میلیارد ریال کمک های نقدی مردمی به حساب جمعیت هلال احمر برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی هلال احمر، محمدرحیم شهریاری با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و همدلی مردم جهت تسکین آلام سیل زدگان، اظهار داشت: به دنبال وقوع سیل مخرب در سیستان و بلوچستان، هلال احمر در راستای کمک به آسیب دیدگان به جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرده است.

وی نقش مردم استان در کمک به هموطنان آسیب دیده در بلایای طبیعی را همواره پر رنگ و مؤثر توصیف کرد و بیان داشت: کمک های نقدی خراسان جنوبی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان حدود 11 میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: خوشبختانه مردم خراسان جنوبی مانند دیگر صحنه ها، در کمک به سیل زدگان پیشتاز بوده و تاکنون اقلام زیادی از طریق جمعیت هلال احمر استان را راهی مناطق سیل زده کردند.

شهریاری با بیان اینکه خراسان جنوبی رتبه پنجم استان های کشور در ارسال کمک ها را به خود اختصاص داده، اضافه کرد: استان خراسان جنوبی در جمع آوری کمک های نقدی بعد از استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و فارس جایگاه پنجم در کمک به سیل زدگان را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 11 میلیاردی مردم خراسان جنوبی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

کمک 11 میلیاردی مردم خراسان جنوبی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان